Luke Kavanagh a crezut dintotdeauna că Tea, ogarul lui afgan, este prea frumos pentru a fi ţinut doar între pereţii casei lui. Dar chiar şi aşa, a rămas surprins când a văzut că o poza pe care a postat-o pe Instagram, cu patrupedul lui, a fost distribuită de peste 1 milion de ori. “Cred că oamenii au rămas surprinşi de blana superbă combinată cu atitudinea graţioasă şi cu lookul demn al Teei; de ea, autentică şi naturală”, a declarat Kavanagh pentru un ziar local. După ce Tea a făcut senzaţie pe Instagram, mai mulţi specialişti în marketing l-au contactat pe Luke, astfel că Tea a devenit nu doar imaginea unei brand de mâncare pentru câini, ci şi a unei linii de parfum pentru câini. „Când ne plimbăm, atragem toate privirile. Ea se comportă de parcă nu ar vrea să atragă atenţia, dar eu îmi dau seama că iubeşte să fie în centrul atenţiei, întocmai ca un supermodel”, a povestit încântat Luke. Acum, însă, se pare că pe lângă câteva joburi minore, Tea s-a retras din lumea publică. Am ajuns la un punct în care viaţa publică nu ne mai permite să petrecem timp împreună. Sursa: Bored Panda