Cea de-a zecea editie a Ghidului pentru electronice mai verzi, publicat de Greenpeace, arata ca majoritatea companiilor consumatoare de electronice au luat prea putine masuri de combatere a schimbarilor climatice. In ciuda faptului ca marketing-ul verde abunda, multe branduri nu au inca strategii clare de mediu. VEZI STUDIUL Inca de la prima editie a Ghidului pentru electronice mai verzi, din august 2006, au fost constatate imbunatatiri treptate in problema deseurilor electrice, electronice si electrocasnice (DEEE). Cu toate acestea, numai cateva companii se implica intr-adevar in combaterea schimbarilor climatice. Firme precum Motorola, Microsoft, Dell, Apple, Lenovo, Samsung, Nintendo si LG Electronics au ramas mult in urma, neavand planuri de reducere a emisiilor rezultate din operatiunile lor. “Din nefericire, se pare ca industria electronicelor sta mai bine la capitolul retorica, decat la infruntarea realitatii in care sunt necesare reduceri urgente ale emisiilor”, a spus Mel Francis, reprezentant al Greenpeace International Climate & Energy. Tot articolul pe green-report.ro