Atunci când cumpărăm haine și accesorii din piele, închidem ochii la suferința animalelor. În loc să ne întrebăm ce se ascunde în spatele genților care fură toate privirile, scoatem din buzunar sume enorme, doar pentru a le avea în garderoba noastră. Agenția de publicitate Ogilvy & Mather, din Bangkok, împreună cu echipa PETA Asia s-au hotărât creeze o campanie șocantă, menită să lupte împotriva uciderii animalelor. Care a fost publicul lor? Clienții. Pentru a ajunge la ei, au deschis un magazin de lux în cel mai trendy mall din oraș și au pus la vânzare genți, pantofi, curele și alte accesorii cofecționate, aparent, din pielea animalelor. Surpriza apărea însă atunci când clienții interesați să cumpere genți le deschideau pentru a vedea cum sunt compartimentate: în ele erau ascunse carne, organe și sânge, aparent ale animalelor din care au fost confecționate produsele. Cum reacționau clienții? Aflați din clipul de mai jos! Noi neîntrebăm, însă, dacă încă mai sunt fanii produselor din piele sau și-au dat seama, în sfârșit, cât chin se ascunde în spatele lor. Sursa: Bored Panda